Straipsniai

Ekskursija į Koperniko mokslo centrą Varšuvoje

Svajonės pildosi, reikia tik išmokti laukti. 2015 m. spalio 22-23 d. Lentvario „Versmės“ gimnazijos moksleiviai ir mokytojai vyko į Varšuvą, kad aplankytų Koperniko mokslo centrą ir Varšuvos senamiestį.

Pirmą ekskursijos dieną praleidome Koperniko mokslo centre. Šį technologijų muziejų geriausia būtų vadinti laboratorija. Čia nėra jokių gidų ar popierinių lankstinukų, kiekvieną eksponatą lankytojai privalo pažinti patys, liesdami, klausydamiesi, ragaudami ar žiūrėdami. Kiekvienas iš mūsų patyrė pažinimo džiaugsmą, kadangi galėjo pabūti archeologu, kasinėjimams naudojančiu robotus, pastatyti tiltą pagal Leonardo da Vinčio projektą arba daugiau sužinoti apie energijos šaltinius. Norintieji galėjo atrasti meną ir muziką, skaitydami uolų raižinius arba grodami lazerine gitara. Besidomintys biologija ir aplinkosauga tyrinėjo žmogaus kūno dalis, pasitikrino savo fizinę būklę ir palygino ją su laukinių gyvūnų savybėmis, o fizikos mylėtojai išbandė Archimedo išradimus ir pabuvojo aukštos įtampos laboratorijoje.

Antroje dienos pusėje aplankėme Karalių rezidenciją ir pilies aikštę.   Apžiūrėjome puošnius Karalių apartamentus ir muziejaus gido dėka supažinome su Lenkijos istorija.

Antrąją kelionės dieną skyrėme ekskursijai pėsčiomis po Varšuvos senamiestį ir ekskursijai autobusu po šiuolaikinį miestą. Senamiestyje aplankėme Zigmanto II-ojo Vazos koloną, Šv. Jono katedrą, Šv. Kryžiaus bažnyčia, kurioje palaidota kompozitoriaus Šopeno širdis, Turgaus aikštę su buvusiais pirklių namais bei Varšuvos simbolį – Undinėlės fontaną.

Po ekskursijos autobusu liftu pakilome į Kultūros ir mokslo rūmų 30-jame aukšte (114 m) esančią apžvalgos aikštelę. Iš jos atsiveria puiki Varšuvos miesto panorama.

Vakare išvykome namo.

ekskur var4

ekskur var5

ekskur var6

ekskur var7

ekskur var2

ekskur var3

ekskur var1

Atnaujinta 2015 m. lapkričio 23 d.
Trakų r. Lentvario "Versmės" gimnazija, Lauko g. 20, LT-25119 Lentvaris, tel. (8 528) 28051, faks. (8 528) 29285, el. p. info@lpvm.lt, įm. kodas 190662435